reklama

Dôležité rozhodnutie na križovatke života. Alebo...Keď smrť príde nečakane.

Zomrel kamarát, celý život pred sebou, zlyhalo mu srdce.  Len pred 2 dňami som sa dozvedela od jeho mamky, prečo zlyhalo...nevydržalo nápor alkoholu, liekov a drog pomiešaných v ten osudný večer.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Asi 2 x sme sa spolu rozprávali a hovorila som mu, že mňa z toho hýriaceho "štýlu" bez zmyslu života oslobodil Pán Ježiš a že za život aký dnes mám, ďakujem len Jemu. 
Viete, čo je zaujímavé a o to smutnejšie? 
Môj kamarát počul o Bohu ešte rok skôr ako ja, ako mi sám povedal, ale rozhodol sa ísť ďalej svojou cestou. 
Koľko ľudí urobí to isté...
Už vtedy mal šancu povedať ÁNO záchrane, ktorú mu Boh ponúkal.
Aj vtedy, keď sa stretol so mnou a videl zmenu v mojom živote.
Prešlo odvtedy 11 rokov a Boh stále čakal na to, či sa jeho odpoveď nezmení. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Boh vždy vie, čo nám hrozí. Viackrát nás volá, posiela k nám ľudí, pretože nás túži chrániť. Rozhodnutie je však na nás, dal nám slobodnú vôľu. 
Povedať NIE Bohu, Jeho láske a odpusteniu je najväčšou tragédiou.
Kde by som bola dnes ja, ak by som pred 10 rokmi povedala Božiemu záujmu o môj život NIE?!
Nechcem ani pomyslieť...
A kde mohol byť on, keby sa rozhodol inak? Som presvedčená, že by dnes mal plnohodnotný život...
Tieto dni je znova obrovská vďačnosť v mojom srdci.

Rozmýšľam...stihol kamarát povedať ÁNO Bohu, stihol vo svojom srdci tých pár minút, či sekúnd pred smrťou poprosiť o odpustenie? Spomenul si na všetky tie situácie, keď mu Boh podával pomocnú ruku?...
Možno nie ste závislí a ani nemáte nejaké veľké problémy, možno máte život o akom ste snívali a myslíte si, že Boha vôbec nepotrebujete. 
Život však zo dňa na deň prinesie rôzne okolnosti a všetko sa môže zrútiť ako domček z karát.
Ak povieme ÁNO Bohu, Jeho ochrane, Jeho pomoci nikdy to nebudeme ľutovať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nepíšem o tisícoch bohoch, z ktorých si môžeme vybrať takého, aký nám najviac "vyhovuje", ani o nejakej vesmírnej energii.
Píšem o Bohu, ktorý je Osobou a ako Jediný sa kvôli nám stal človekom a zaplatil tú najvysšiu cenu. Stálo Ho to všetko, aby nás zachránil. Ale tu to neskončilo...On zvíťazil aj nad tou hnusnou smrťou, ktorá mnohokrát príde a vezme matku, dieťa, otca, mladých ľudí...bez opýtania, bez varovania!
Možno sa niekto chce tomu vysmievať, alebo byť ľahostajný, veriť si čomu chce a ako chce... A samozrejme má na to právo. 
Aj tak Vás prosím z celého srdca, nehovorte NIE Bohu, ktorý tak jasne dokázal lásku k nám a bol ochotný obetovať svoj život. Nie je iba jedným z mnohých.
Je Ten naj v celej histórii ľudstva, je to najdrahšie, čo nám Nebo darovalo...
A ja som šťastná, že som na Jeho volanie povedala "ÁNO" 
Nech týchto pár viet ostane hlboko vo Vás. Prídu chvíle, keď budete vďační, že ste si ich uložili do svojho srdca.
Krásny víkend :)

Katka Štugnerová

Katka Štugnerová

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám 36 rokov, som manželka úžasného manžela a mamina troch krásnych chlapčekov. Veľmi rada píšem básne, skladám texty. Je to pre mňa najlepší spôsob ako vyjadriť svoje emócie. Robím si zápisky skoro o všetkom čo ma zaujme, čo zažívam. Život je Dar od Boha. Je krásny, aj keď nie vždy ľahký. Prináša rôzne situácie, z ktorých sa môžeme poučiť, meniť, posúvať vpred :) Mojím cieľom je hlavne povzbudiť a motivovať. Dobré slová v správny čas majú obrovský význam, či už sú povedané, alebo napísané. Zo slov sa vieme nasýtiť, sú vzácnym pokrmom pre naše vnútro...Tak ako je dôležitý a nenahraditeľný chlieb pre naše telo. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu