reklama

Si tou najlepšou maminkou pre svoje dieťa

V tie náročnejšie dni zápasím s myšlienkami, či pocitmi zlyhania, ktoré vedia riadne potrápiť dušu a vôbec na seba nepozerám ako na dobrú mamu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Čítala som aj dnes moje obľúbené verše z Biblie a hovorila som Bohu, všetko, čo ma trápi a s čím potrebujem pomôcť. Keď prišiel najstarší synček zo školy, išli sme sa všetci prejsť. V blízkom obchode majú ich obľúbené kornútky. Teraz ich však nemali, tak sme hľadali nejakú podobnú alternatívu. Zrazu k nám zozadu prišla jedna staršia pani, nech si chlapci vyberú nanuk aký chcú a ona to zaplatí. Ostala som milo prekvapená, že nech si nerobí s nami výdavky. Trvala však na tom a tak som poďakovala. Pri pokladni nám ešte podala štyri Milka čokolády. Zmohla som sa len na úprimné: “Nech Vás Boh za to veľmi požehná.” A ona reagovala: “Veď ste trojnásobná maminka a budete mať onedlho svoj deň. Všetko úsilie Vám Boh odplatí.” Objali sme sa a my sme z obchodu odišli. Kým drobci s radosťou jedli na lavičke svoje nanuky, mne tiekli slzy a ďakovala som zo srdca za tento zážitok. Pani sa ešte pri nás pristavila, išla do zelovocu a tak sme ju počkali. Kúpila nám tašku plnú banánov, jabĺk a mrkvičky. Na to už ani slová nestačia, koľko štedrosti sa nám skrze túto vzácnu ženu dostalo. Išli sme ďalej spolu skoro celú cestu domov. Mohla som jej povedať, že za to akú mám rodinu patrí obrovská vďaka Pánovi Ježišovi. Pretože som bola niekedy na dne, z ktorého ma vytiahla Jeho láska. Odpovedala, že je užasné koľko nádeje a pomoci nám Boh vždy dáva. Dozvedela som sa od nej, že mala byť ochrnutá a bezdetná. A predsa vychovala sama dvoch synov. Takéto stretnutia sú Bohom naplánované a načasované. A ja stále žasnem nad Jeho dobrotou a záujmom, že neznáma žena ma povzbudí, ako Boh vidí moje úsilie po tom, čo som Mu doobeda hovorila všetko, čo ma trápi. Tými slovami mi pripomenul to dôležité, na čo kvôli sebaobviňovaniu zabúdam...že sa snažím najlepšie ako viem, robím, čo je v mojich silách, aby som bola dobrou maminou. Že ľúbim tak ako som schopná a aj keď zlyhávam nevadí. Božia láska je väčšia ako moje chyby. Keď som slabá, On má pre mňa vždy dostatok síl. Je to zázrak, že som vôbec schopná starať sa o tri detičky. 
A tak drahé žienky, nezabúdajte, aké ste dôležité, každá z Vás je tou naj, naj maminkou pre svoje dieťa. Boh nás učí, že pravá láska nie je za odmenu ani zásluhy. Láska je BOŽÍ DAR. A naše malé poklady môžu aj neposlúchať a vždy budú mať pri nás otvorenú náruč a pochopenie. Láska bez podmienok dáva v detstve pevný základ, pocit bezpečia a istoty. Nie všetci vyrastali v takom prostredí. Preto, čo nezvládame, odovzdajme Bohu. To nie je hanba, je to pokorné priznanie, že veľmi túžime z našich detičiek vychovať statočných, pravdivých, milujúcich ľudí, ale samé to nedokážeme. Boh nás miluje tou čistou bezpodmienečnou láskou, pretože ON JE LÁSKA. Čím viac ju budeme poznávať a prijímať, tým viac budeme schopné milovať rovnako ❤️ 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak budete mať čas a chuť, tu je záznam z ďalšieho stretnutia, ktoré som robila cez leto pre ženy. Verím, že aj mužov to povzbudí. "Si originálnou nádobou v rukách Hrnčiara" 

https://www.milost.tv/m/vSlgRrQq

Katka Štugnerová

Katka Štugnerová

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám 36 rokov, som manželka úžasného manžela a mamina troch krásnych chlapčekov. Veľmi rada píšem básne, skladám texty. Je to pre mňa najlepší spôsob ako vyjadriť svoje emócie. Robím si zápisky skoro o všetkom čo ma zaujme, čo zažívam. Život je Dar od Boha. Je krásny, aj keď nie vždy ľahký. Prináša rôzne situácie, z ktorých sa môžeme poučiť, meniť, posúvať vpred :) Mojím cieľom je hlavne povzbudiť a motivovať. Dobré slová v správny čas majú obrovský význam, či už sú povedané, alebo napísané. Zo slov sa vieme nasýtiť, sú vzácnym pokrmom pre naše vnútro...Tak ako je dôležitý a nenahraditeľný chlieb pre naše telo. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu