reklama

Odkaz Vianoc

Chcela by som sa s Vami podeliť o to, čo pre mňa znamenajú Vianoce. Zároveň všetkým zo srdca prajem, aby ste tieto dni prežili so svojimi milovanými, v zdraví, láske, pokoji, radosti a vďačnosti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

To čo cítim počas týchto sviatkov som zapísala do básničky už pred tromi rokmi. Teraz “dozrel čas”, trošku som upravila slová a zložila melódiu. Mojou úprimnou modlitbou je, aby odkaz piesne znel vo Vašich srdciach celý rok. Nikto nám nikdy nedokáže dať viac. Ježiš sám je tým najvzácnejším Darom ❤️

Kto budete mať čas a záujem vypočuť si pieseň, nájdete ju dole v odkazoch. Tu sú jej slová: 

Nebo stíchlo v očakávaní

Anjeli stáli v uctievaní

Tu noc sen neprichádzal

Skutočnosť bola krajšia tisíckrát

Boží Syn sa stal jedným z nás

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Láskavý Boh človekom sa stal

Kvôli nám slávu neba zanechal

Zemou burácala chvála 

Celý čas sa na chvíľu zastavil 

Svätý Boží Syn sa narodil 

Som vďačná, 

že neostal bezbranný v matkinom náručí

Som šťastná,

že neprehral prebodnutý na kríži

Neprichádza každý rok len ako dieťa

Narodil sa raz, vyrástol, iným slúžil

priniesol nádej pre biedu sveta

Je vzkriesený a tak mocný

Za hriech ľudstva cenu zaplatil

Kto tejto zvesti uverí?

Nenávisť čistou láskou porazil

Nad smrťou život zvíťazil

Nádherný odkaz týchto dní

Nie vymyslená rozprávka z kníh

Počas Vianoc aj v bežné dni

Najkrajším Darom pre nás ľudí

Je Ježiš, vzácny Syn Boží 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Každý deň si pripomínam Jeho dielo až naveky, naveky

Celý rok Ho túžim chváliť a nasledovať naveky, naveky

Cena je zaplatená, Jeho obeť dokonalá až naveky, naveky

Je mojim Spasiteľom nielen počas Vianoc ale naveky, až naveky 

https://youtu.be/oWUOWg11ql0

https://soundcloud.com/katka-tugnerov/boz-i-syn-sa-stal-jedny-m-z-na

Katka Štugnerová

Katka Štugnerová

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám 36 rokov, som manželka úžasného manžela a mamina troch krásnych chlapčekov. Veľmi rada píšem básne, skladám texty. Je to pre mňa najlepší spôsob ako vyjadriť svoje emócie. Robím si zápisky skoro o všetkom čo ma zaujme, čo zažívam. Život je Dar od Boha. Je krásny, aj keď nie vždy ľahký. Prináša rôzne situácie, z ktorých sa môžeme poučiť, meniť, posúvať vpred :) Mojím cieľom je hlavne povzbudiť a motivovať. Dobré slová v správny čas majú obrovský význam, či už sú povedané, alebo napísané. Zo slov sa vieme nasýtiť, sú vzácnym pokrmom pre naše vnútro...Tak ako je dôležitý a nenahraditeľný chlieb pre naše telo. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu