reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Katka Štugnerová

Katka Štugnerová

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám 36 rokov, som manželka úžasného manžela a mamina troch krásnych chlapčekov. Veľmi rada píšem básne, skladám texty. Je to pre mňa najlepší spôsob ako vyjadriť svoje emócie. Robím si zápisky skoro o všetkom čo ma zaujme, čo zažívam. Život je Dar od Boha. Je krásny, aj keď nie vždy ľahký. Prináša rôzne situácie, z ktorých sa môžeme poučiť, meniť, posúvať vpred :) Mojím cieľom je hlavne povzbudiť a motivovať. Dobré slová v správny čas majú obrovský význam, či už sú povedané, alebo napísané. Zo slov sa vieme nasýtiť, sú vzácnym pokrmom pre naše vnútro...Tak ako je dôležitý a nenahraditeľný chlieb pre naše telo. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Súkromné

reklama
SkryťZatvoriť reklamu